فروشگاه اینترنتی مشهد کالا

بزرگترین فروشگاه آنلاین در شرق کشور

فروشگاه اینترنتی مشهد کالا

بزرگترین فروشگاه آنلاین در شرق کشور

MSI از جدید‌ترین لپ‌ تاپ‌ های گیمینگ مجهز به پردازنده‌های کافی‌ لیک رونمایی کرد

پس از رونمایی اینتل از پردازنده‌های جدید خود، شرکت MSI سریعا اقدام به رونمایی از قوی‌ترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ساخته شده بر پایه‌ی این پردازنده‌های جدید کرد.

  شرکت اینتل به تازگی از نسل جدید پردازنده‌های موبایل خود که برپایه خانواده‌ی Coffee Lake ساخته شده‌اند رونمایی کرده است و این امر به کمپانی‌های بزرگی همچون MSI اجازه داده تا بتوانند سری جدیدی از لپ‌ تاپ‌ های قدرتمند گیمینگ خود را طراحی و روانه‌ی بازار کنند.

برای شروع این مجموعه‌ی هیجان انگیر، شرکت ام‌ اس‌ آی کار خود را با معرفی GS65 Stealth شروع کرد. یک لپ‌تاپ گیمینگ با طراحی باریک که به وسیله‌ی نسل هشتم پردازنده‌های سری Core i7 شرکت اینتل به همراه چیپست HM370 و یک کارت گرافیک GTX 1060 یا GTX 1070 مجهر شده است. این محصول از یک نمایشگر با پنل IPS دارای وضوح تصویر 1080P و نرخ بازسازی تصویر ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد که توانایی پشتیبانی از ۷۲ درصد رنگ‌های NTSC را دارد.

گفتنی است که این لپ‌تاپ از نظر میزان حافظه‌ نیز هیچ کمبودی را حس نخواهد کرد چونکه به ۳۲ گیگابایت حافظه با سرعت ۲۴۰۰ مگاهرتز از نوع DDR4 مجهز شده است. همچنین در این محصول ۲ درگاه نصب حافظه‌های M.2 نیز تعبیه شده تا برای کاربران ذخیره سازی با سرعت بالا نیز امکان پذیر باشد. در این لپ‌تاپ سه درگاه USB ۳.۱ به همراه یک پورت Thunderbold، یک پورت HDMI 2.0 و یک DisplayPort 1.4 به عنوان خروجی در نظر گرفته شده است.

در ادامه لپ‌تاپ قدرتمند GT75 Titan معرفی شد که در دل خود یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای از نسل هشتم تولیدات شرکت اینتل را به همراه یک کارت گرافیک GTX 1070 یا GTX 1080 یا دو عدد GTX 1070 به صورت SLI (بسته به انتخاب مشتری) را دارد که باعث به حداکثر رسیدن سطح تجربه‌ی گیمینگ برای کاربران خواهد شد. لپ‌تاپ غول‌پیکر GT75 Titan با دو نوع صفحه نمایش عرضه خواهد شد؛ نوع اول از پنل IPS و وضوح تصویر 4K در اندازه‌ی ۱۷.۳ اینچی با پشتیبانی ۱۰۰ درصدی از رنگ‌های NTSC خواهد بود و مدل دوم در همان اندازه اما با وضوح تصویر 1080P به همراه نرخ بازی‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتز  و پشتیبانی ۹۴ درصدی ارائه خواهد شد.

کیبورد این لپ‌تاپ توسط شرکت Steelseries ساخته شده و از نوع تمام RGB است. همچنین این لپ‌تاپ به شبکه‌ی بیسیم Killer Wireless و پورت شبکه Killer Ethernet با سرعت ۱۰ گیگابیت در ثانیه مجهز شده‌اند. از نظر فضای ذخیره سازی برای این لپ‌تاپ‌ها ۳ درگاه اتصال حافظه‌ی M.2 و ۴ درگاه PCIe 3.0 و ۲ درگاه SATA نیز در داخل این لپ‌تاپ وجود دارد. همچنین فضا برای نصب یک HDD یا SDD از نوع ۲.۵ اینچی هم وجود دارد که به همراه پشتیبانی از RAID 4 عرضه می‌شود.

با نگاهی به این محصول قدرتمند می‌توان دید که برای آن یک پورت Thunderbolt 3، پنج پورت USB 3.1 از نوع Type-A، یک درگاه HDMI و یک DisplayPort 1.4 به عنوان درگاه اتصال در نظر گرفته شده است.

شرکت MSI ادعا می‌کند که این محصول به دلیل استفاده از پردازنده‌ی جدید کمپانی اینتل همراه با تکنولوژی خنک‌سازی Cooler Boost Titan می‌تواند تا ۷۰ درصد افزایش راندمان را نسبت به مدل‌های هم رده از نسل قبلی Core i7 شرکت اینتل را ارائه دهد.

پس از رونمایی شرکت ام‌اس‌آی از این دو لپ‌تاپ، این کمپانی اعلام کرد که مدل‌های GT83 و GT63 نیز در تولیدات جدید بروز رسانی و به پردازنده‌های نسل هشتم شرکت اینتل مجهز شده‌اند. همچنین مدل‌های GT83 از این پس به همراه صفحه نمایش ۱۸.۴ اینچی با وضوح تصویر 1080P و پنل IPS عرضه می‌شوند و بنابر درخواست سفارش دهنده با دو عدد کارت گرافیک GTX 1080 یا GTX 1070 به صورت چینش SLI بفروش خواهند رسید. لپ‌تاپ GT83 همچنین یک صفحه کلید کاملا مکانیکی با کلید‌هایی از نوع Cherry MX Silever خواهد داشت.

برادر کوچکتر این محصول یعنی GT63 Titan دارای یک صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با وضوح تصویر 4K یا 1080P و پنل IPS است که نرخ بازسازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. GT63 بسته به سفارش مشتری به یکی از کارت‌های گرافیک GTX 1080 یا GTX 1070 مجهز خواهد شد. همچنین این محصول دارای کیبورد تمام RGB با قابلیت شخصی‌سازی بسیار بالا است.

هر دوی این محصولات دارای یک درایو ۲۵ اینچی هستند که مدل GT83 Titan به همراه پشتیبانی از ۳ درگاه M.2 (دو عدد درگاه با قابلیت نصب NVMe یا SATA به همراه یک عدد SATA) و مدل GT63 Titan به همراه یک درگاه M.2 با پشتیبانی از NVMe و SATA عرضه می‌شود. این دو مدل به وسیله‌ی تکنولوژی‌های Killer Wireless و Gigabit Ethernet به عنوان راهی برای اتصال به اینترنت عرضه خواهند شد.

در انتها نیز دو مدل GE63 و GE73 از خانواده‌ی Raider RGB Edition معرفی شدند که در بخش بالایی پوشش لپ‌تاپ، صفحه کلید و درگاه‌های USB به سیستم RGB مجهر شده‌اند. پوشش بالایی این مدل‌ها دارای ۲۴ منطقه‌ی RGB کاملا مجزا و قابل شخصی‌سازی است تا کاربران بتوانند یک سیستم رنگارنگ قدرتمند منحصرد به فرد را در اختیار داشته باشند.

مدل GE63 Raider RGB دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی و مدل GE73 Raider RGB دارای یک صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچی است که بسته به سفارش مشتری می‌توانند با وضوح تصویر 4K یا وضوح تصویر 1080P با نرخ بازسازی ۱۲۰ هرتز عرضه شوند. همچنین برای بخش گرافیکی این محصولات دو کارت GTX 1060 و GTX 1070 به عنوان گزینه‌های قابل سفارش در نظر گرفته شده است. شرکت ام‌اس‌آی همچنین اعلام کرد که این دو محصول از تکنولوژی Cooler Boost 5 برای خنک سازی پردازنده‌های نسل هشتم اینتل و کارت‌های گرافیک قدرتمند انویدیا استفاده خواهند کرد که با وجود هفت لوله‌ی انتقال حرارت و دو عدد فن در آن‌ها دیگر مشکلی از نظر خنک‌سازی سیستم وجود نخواهد داشت.

این دو محصول کمتر از ۳ کیلوگرم وزن دارن که باعث می‌شود گزینه‌های مناسبی از نظر قابلیت حمل آسان محسوب شوند. لپ‌تاپ GE63 Raider RGB با وزن ۲.۴۹ کیلوگرم و مدل GE73 Raider RGB با وزن ۲.۸۹ کیلوگرم به بازار عرضه می‌شوند. هر دو مدل دارای ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی رم با سرعت ۲۴۰۰ مگاهرتز از نوع DDR4 و دو درگاه اتصال M.2 و یک درگاه SATA هستند. همچنین این به سه درگاه USB 3.1 نوع Type-A، یک درگاه USB 3.1 نوع Type-C، یک پورت HDMI 2.0 و یک Mini-DisplayPort مجهز شده‌اند.

در انتها شرکت MSI اعلام کرد که لپ‌تاپ مدل GS65 Stealth به صورت پیش سفارش (Pre-Order) به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت و دیگر مدل‌های یاد شده طی ماه جاری در خرده فروشی‌ها برای عرضه‌ی عمومی ارائه خواهند شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.