فروشگاه اینترنتی مشهد کالا

بزرگترین فروشگاه آنلاین در شرق کشور

فروشگاه اینترنتی مشهد کالا

بزرگترین فروشگاه آنلاین در شرق کشور

نقد و بررسی لپ تاپ ایسوس FX753VE


کمپانی ایسوس هر ساله لپ تاپ های جدید را برای کاربر های خاص عرضه می کند تا هم از رقابت با سایر برند ها عقب نماند و هم برای علاقه مندان به برند ایسوس هر ساله حرفی تازه ای داشته باشد. یکی از لپ تاپ های جدید ایسوس که جزء سری های خاص است لپ تاپ های سری FX است. لپ تاپ های سری FX جزء لپ تاپ های گیمینگ ایسوس است که ظاهری متفاوت نسبت به سری ROG دارد

 

لپ تاپ های این سری جهت استفاده برای کار اداری ، سرگرمی و یا بازی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از لپ تاپ های سری FX مدل FX753VE می باشد که یک لپ تاپ 17 اینچ با پردازنده نسل جدید اینتل است. در ادامه با مشهد کالا همراه باشید.

طراحی و ساخت:

لپ تاپ ایسوس FX753VE دارای صفحه نمایش 17 اینچ است که تاحدی با لپ تاپ های مرسوم که در بازار به فروش می رسد فاصله دارد. بدنه پشتی این لپ تاپ 17 اینچ ایسوس از آلومنیوم برس خورده تشکیل شده است. همانطور که در بالا اشاره شد ظاهر لپ تاپ FX753 با سری ROG متفاوت است ولی ایسوس صفحه کلید این لپ تاپ را مانند سری ROG با نور پس زمینه قرمز در نظر گرفته است همچنین ظاهر فیزیکی صفحه کلید بسیار متفاوت با سری های معمولی و خاص ایسوس است.لپ تاپ FX753 با سایز صفحه نمایش 17 اینچ دارای طول 41 سانتی متر ، عرض 30 سانتی متر و ارتفاع 3 سانتی متری است




سخت افزار:

                                                                                              ایسوس در لپ تاپ FX753 از سری  جدید پردازنده های اینتل به نام Kaby Lake استفاده کرده است. پردازند های نسل هفتم اینتل توان مصرفی را نسبت به نسل اولیه پردازنده های اینتل تا 10 برابر کاهش داده است. توان مصرفی در پردازنده های نسل هفتم به 4.5 وات رسیده است.

ایسوس به طور خاص در این لپ تاپ از پردازنده Core i7 7700HQ استفاده کرده است این پردازنده دارای 4 هسته پردازشی با سرعت 2.8 گیگاهرتز می باشد. 
همچنین از آنجایی که پردازنده این لپ تاپ از خانواده HQ می باشد دارای حافظه کش معادل 6 مگابایت است.لپ تاپ ایسوس FX753VE دارای گرافیک 4 گیگابایت است.

کمپانی سازنده کارت گرافیک انودیاست که ایسوس در لپ تاپ گیمینگ 17 اینچ خود از نسل جدید کارت گرافیک انویدیا یعنی مدل Geforce GTX 1050Ti استفاده کرده است که از نوع GDDR5 می باشد. آنطور که مستندات نشان می دهد این کارت گرافیک توانایی اجراء بدون لک و وقفه انواع بازی و پردازش ها انواع فعالیت های گرافیکی را دارد.

این لپ تاپ دارای 12 گیگابایت حافظه رم است که دارای دو سوکت جهت اضافه کردن رم تا 32 گیگابایت می باشد. همچنین این لپ تاپ ایسوس 1 ترابایت هارد دیسک به همراه 128 گیگابایت حاظه SSD دارد. استفاده از حافظه از نوع SSD باعث سرعت بالای دسترسی به اطلاعات ذخیره شده می شود.


پورت ها و اتصالات: 

لپ تاپ ایسوس FX753 را میتوان جزء لپ تاپ های فول پورت ایسوس دانست از آنجا که تمامی پورت های کابردی را از جمله USB 3.1 از نوع Type C دارد. همچنین برای انتقال تصویر از پورت HDMI و برای برای دسترسی به شبکه از پورت RJ45 استفاده می شود.

باتری و کیبورد:

همانطور که اشاره شد لپ تاپ ایسوس FX753 دارای صفحه کلیدی از نوع جزیره ای است که زمینه ای قرمز دارد. علت قرمز بودن برچسب های صفحه نمایش قرار گرفتن این لپ تاپ در دسته بندی لپ تاپ های گیمینگ است.همچنین با توجه به وجود صفحه نمایشی 17 اینچ در سمت راست صفحه کلید دکمه های عددی قابل مشاهده است. این لپ تاپ ایسوس دارای باتری 4 سلولی است که با توجه به اینکه لپ تاپ توان مصرفی کمی دارد تا بیشتر از 4.5 ساعت می توانید از باتری استفاده نمایید.

جمع بندی:

لپ تاپ ایسوس FX753VE جزء لپ تاپ های کاربردی ایسوس است ولی ایسوس از آن به نام لپ تاپ های گیمینگ یاد کرده است. وجود قدرت پردازشی بالا و گرافیک قدرتمند چشم هر کاربری را که به دنبال لپ تاپی قدرتمند است به سمت خود جلب می کند. همچنین از آنجا که این لپ تاپ فقط 2.8 کیلوگرم وزن دارد بسیار سبک است بنابراین برای حمل و نقل لپ تاپ ، مشکلی نخواهید داشت.

چرا از مشهد کالا خرید کنم؟

فروشگاه اینترنتی مشهد کالا بزرگترین فروشگاه آنلاین در شرق کشورهستش که در اون بهترین قیمت لپ تاپ عرضه میشه. در مشهد کالا علاوه بر خرید آنلاین و ارسال سریع و مطمئن کالا می توانید اقدام به خرید اقساطی کنید . خرید اقساطی شرایطی داره که توی لینک راهنمای خرید اقساطی می تونید از اون مطلع بشید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.